Det er lansert en forbedret profilside og flere muligheter i nettportalen til Plastretur og Norsk Returkartong.
Etter at returselskapene Plastretur og Norsk Returkartong ved årsskiftet fikk en ny og modernisert nettportal, har sidene blitt videreutviklet og ytterligere forbedret. Nettportalen brukes av private og offentlige innsamlere og sorterings- og gjenvinningsanlegg.
Disse nyhetene er lansert:
En knapp med «Kanseller bestilling» er tilgjengelig på alle hentebestillinger som har status «allokert». Merk at knappen ikke er synlig etter at hentedato er bekreftet. Det er mulig å kansellere bestillinger der din organisasjon er avsender, eller organisasjonen forvalter avtaler for andre aktører.
Det er nå mulig å redigere eller kansellere en registrering helt til en ordre er opprettet. Det betyr at aktive registreringer kan endres så lenge det har status: Ny, Til godkjenning, Godkjent, Ikke godkjent, Venter på Overføring. Produktfeltet i redigeringsskjemaet er låst, så hvis dette skal endres må lasset kanselleres og registreres på nytt.
«Din profil» har fått flere redigeringsmuligheter og vil også kreve at du som bruker oppdaterer egen informasjon hvert halvår.
I tillegg kan du nå selv redigere informasjonen som ligger registrert om deg, din organisasjon og organisasjonens kontakter. Under «Din organisasjon» og «Avtaler» får dere nå informasjon om hvilke fraksjoner dere har avtale på.
Meld deg på vårt nyhetsbrev for små og store oppdateringer.